تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
📌 نِــــوِشــتِــه هـــــایِ چَــــــنــد خَـــــــطّــی


۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

دیروز ولادت حضرت آقا امام حسن عسگری علیه السلام بود

تبریک دیر هنگام من را هم شما پذیرا باشید


دیروز غروب وقتی شبکه سه سیما داشت مولودی خوانی آقای حنیف طاهری را پخش می کرد یک روایتی از زیر نویس تلویزیون نقل شد از حضرت امام عسگری علیه السلام به این مضمون که:

وقتی یه شخصی رفت داخل یک محفلی و بدون اینکه به خودش بگوید جای من فلان جای مجلسه و ظاهرا اِبا داشته باشه از اینکه پایین مجلس پیش یک شخص پایین تر از خودش از نظر اجتماعی یا اقتصادی یا هر چه، بنشیند خداوند و فرشتگان تا زمانی که آن شخص آنجا را انتخاب کرده است برای نشستن برای اون رحمت می فرستند.


 پی نوشت اول: 

در قرآن آمده است که لقمان به پسرش فرمود: پسرم با تکبر روی زمین راه نرو./ آخه آدم هرچقدر هم با غرور و تکبر پاهاشو بکوبه به زمین و راه بره قدرت اینو نداره که زمین رو بشکافه و هر چقدر هم گردن کلفتی کنه و سینه سپر کنه برای اینو و اون، از کوه ها بلند قامت تر و سختتر نیست.


 پی نوشت دوم: 

بالاترین عضو بدن ما سر ماست، حکمت خدا رو ببین که در طول شبانه روز به ما دستور داده که 34 مرتبه بالاترین عضو خودمان را سر به مهر بگذاریم و به او سجده کنیم.


 پی نوشت سوم: 

در تاریخ آمده است که وقتی یک غریبه که پیغمبر صل الله رو نمی شناخت میامد در جمعی و با حضرت کار داشت، آنقدر حضرت مثل بقیه اصحاب بود که آن شخص از جمع می پرسید کدام یک از شما رسول خداست.


سید سعید ۹۷-۹-۲۶ ۹ ۲ ۱۰۳۷

سید سعید ۹۷-۹-۲۶ ۹ ۲ ۱۰۳۷


نوشته هایی که کمی صبر می خواهد برای خواندن و حوصله...
خواهان این که فرهنگ سه خطّی را از هوای سرها دور کنیم...

برای خواندن حوصله بفرماییم...
+ یازهرا سلام الله