تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
📌 نِــــوِشــتِــه هـــــایِ چَــــــنــد خَـــــــطّــی


از برادر مخملباف تا مِستر مُهمَل باف !!


به دوستی میگفت : میبایستی منبر روحانیون را به پرده سینماها برد تا جوانان مجبور به شنیدن شوند، یا در جایی در مذمت کار کردن با هنرمندان قبل انقلاب گفت، قرآن تکلیف مرا معلوم کرده است .


از غیر مؤمنین برای خودتان دوست نگیرید !! معنی تبری و تولی در اسلام همین است و اینکه من جارو کردن زیر پای ضعیف ترین مسلمان کارگردان یا بازیگر را به همکاری با گردن کلفت ترین هنرمند غیر مسلمان عوض نمی کنم .


جمله بالا از فردی است که با فیلم جدیدش با نام « باغبان » در جشنواره اسرائیلی اورشلیم حاضر شده است، و افاضات داشته که : من پیروان دین ؟؟؟ بهائیت را در فیلم خود انتخاب کرده ام، زیرا آنان رویکردی دارند که میتواند برای پیروان دیگر ادیان نمونه باشند !!


محسن مخملباف در واقع همان بای سیکل ران است که هیچگاه به مقصد نخواهد رسید !!


وی در اوایل انقلاب با سابقه مبارزه چریکی و زندان سیاسی وارد عالم سینما شد و شروع به ساخت آثار ارزشی کرد، مثل دو چشم بی سو، عروسی خوبان و توبه نصوح با بازی مرحوم سلحشور و ...

بارها از او تقدیر شد و برایش احترام زیادی قائل بودند ...

در حدی که او را سفیر هنر انقلاب می دانستند !!


حتی جایی در جواب سؤالی که چرا از بازیگر حرفه ای استفاده نمی کنید گفت من با طاغوتی ها کار نمی کنم. کسانی که دیدنشان بیشتر ما را یاد ابتذال می اندازد تا تعالی انسان !! 


حتی مجوز فعالیت دوباره محمد علی فردین را با عصبانیت پاره میکند و میگوید: راضی به مرگ اینها نیستم؛ امید که باشند و بیشتر گناه کنند و جهنمی تر شوند !! 😐😐


اواخر دهه ۱۹۸۰ میلادی برای نخستین بار، دکتر دان آلماگور منتقد بزرگ هنری اسرائیلی؛ فیلم های مخملباف را پس از دیدن آنها در یک جشنواره اروپایی مورد تحسین قرار داد . آلماگور فهمید آقا محسن با یک غوره سردی و با یک مویز گرمی اش خواهد کرد و او را از مقام کارگردان آثاری چون گبه، بای سیکل ران، ناصرالدین شاه آکتور سینما که جزو آثار خوب سینماست، رساند به ساخت یک فیلم سفارشی و به اعتراف حتی دشمنان رهبر، احمقانه و سراسر دروغ و تخیل که خود

این قماش هم باور نمی کنند !!


از تهران تا حیفا بخاطر یک اقامت و چند جایزه


پینوشت :


خدا رو شکر دشمنان ولایت، فتنه گران و اپوزیسیون نظام اسلامی از چنین قماشی هستند.روزی مسلمان و تندروی دو آتیشه و حالا مرید مرید امریکا و این خصلتِ تغییر در مورد مخالفین اصلاح طلب ولایت فقیه در داخل هم صدق می کند .

همین محمد خاتمی باغی در زمان وزارت ارشاد بیشترین ظلم را در حق خوانندگان و هنرپیشه های سینما انجام داد، کسیکه آقای جمشید هاشم پور را به علت اسم قبل از انقلابش « جمشید آریا » ممنوع الکار نموده بود و می خواست اورا شلاق بزند و حالا از آن طرف بام افتاده و طرفدار آزادی و بی بند و باری غربی است .


روزی از این طرف بام و حالا آن طرف افتادند !!


#تب_تند_زود_عرق_میکند!!



اللهم اجعل عواقب امورنا خیرٱ



امیررضا آل حبیب


نظرات (۵)

  • گیله مرد
    سه شنبه ۲۶ مرداد ۹۵ , ۱۴:۵۸
    عالی بود
    خداقوت
  • خادم هیئت
    چهارشنبه ۳ شهریور ۹۵ , ۱۶:۲۴
    الحمدولله رب العالمین
  • احسان ثابت
    سه شنبه ۳ اسفند ۹۵ , ۰۱:۳۴
    سلام برادر مطالبتون بسیار زیبا و مفهومی بود .
    جا دارد از این گونه مقالات در نقد حال روزجامعه ایرانی و در اسم اسلامی که در آن هستیم بیشتر منتشر شود . موفق باشید .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نوشته هایی که کمی صبر می خواهد برای خواندن و حوصله...
خواهان این که فرهنگ سه خطّی را از هوای سرها دور کنیم...

برای خواندن حوصله بفرماییم...
+ یازهرا سلام الله